Inspiracje

Inspiracje

sobota, 31 grudnia 2016

Refleksje na koniec roku.

Święta za nami, a już wkrótce będziemy witać Nowy Rok.
Przełom starego i nowego roku to czas na podsumowania i plany na przyszłość. Wspominamy co się wydarzyło, co udało nam się dokonać, a czego zrealizować nie daliśmy rady. Myślimy o tym co możemy zmienić lub jakie podjąć nowe wyzwania. Co zrobiliśmy źle, a z czego jesteśmy dumni.

Wspominamy też osoby, których już nigdy nie spotkamy i czekamy na nowych członków rodziny czy przyjaciół. Życie toczy się dalej, swoim tempem. My do tego pociągu wskakujemy tylko na chwilę i nie wiemy kiedy nasza podróż się zakończy.
Snujemy kolejne plany, postanawiamy zrealizować marzenia, podejmujemy ważne decyzje.

Dla mnie kolejny rok będzie szczególny, bo w 2017 roku minie pięć lat od powstania sklepu Nice Home. Czekają mnie ważne decyzje i być może nowe projekty. Ale to dopiero będzie.

Tak naprawdę ważne jest TU i TERAZ i na tym trzeba się skupić.
Zbyt często rozpamiętujemy coś co już się stało i jest historią a nie zauważamy tego co dzieje się obecnie. Moje postanowienie na Nowy Rok - cieszyć się chwilą!!!
Cieszyć się z tego co mam, być wdzięczną za to co mam i niczego nie żałować (bo wszystko jest po coś).
I ja się cieszę!

A wszystkim z okazji nadchodzącego Nowego Roku,
jak zawsze, życzę dużo miłości, radości, rodzinnego ciepła , wspaniałych chwil i realizacji marzeń!

I mała migawka z ostatnich świąt.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz