Inspiracje

Inspiracje

niedziela, 4 grudnia 2016

Miłość od drugiego wejrzenia

Zakochałam się, muszę to szczerze wyznać. Zakochałam się w dodatkach w kolorze miedzi!
Zawsze mi się ten kolor podobał, ale dotąd kojarzył mi się tylko z pałacową kuchnią, garnkami i patelniami. Ogólnie rzecz mówiąc z klimatem retro. Nawet miałam trochę naczyń czy świeczników znalezionych gdzieś na giełdach staroci i pchlich targach, które od czasu do czasu wyciągałam na stół.
Teraz odkryłam ten kolor na nowo. W nowym wydaniu. I w ogóle nie przeszkadza mi to, że te dekoracje nie są tak na prawdę z miedzi (byłyby wtedy drogie), tylko mają ten śliczny miedziany kolor.
Odkryłam, że kolor miedzi przepięknie pasuje do szarości, bieli i czerni. Nadaje im inny wymiar.
Jest bardzo dekoracyjny i może pięknie urozmaicić np. świąteczny stół. W wydaniu błyszczącym, pięknie się mieni, ale nie jest tak "nadęty" jak kolor złoty.

W tej nowej wersji, bardziej nowoczesnej, pasuje do stylu skandynawskiego, minimalistycznego, ekologicznego i rustykalnego. Cudownie łączy się z naturalnym drewnem.

Postanowiłam wykorzystać "miedziane" dodatki do świątecznej aranżacji stołu. W połączeniu z pastelowo-szarą zastawą, wyszło pięknie.
Wszystkie produkty pochodzą ze sklepu Nice Home.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz