Inspiracje

Inspiracje

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Białe i czarne czy kolor?

Znam wielu miłośników tej wyjątkowej kombinacji kolorów. Sama też lubię ten schemat, choć dość szybko muszę dodać jakiś kolorowy element, np. poduszki dekoracyjne czy pled, bo wydaje mi się, że jest za nudno. Dzięki temu odkryłam jak wspaniale może zmieniać się wnętrze z dominującą bazą black&white, w zależności od dodanego koloru.

 

Białe i czarne z kolorem.
Kolorystyka ta zupełnie inaczej prezentuje się w towarzystwie żółci, zieleni czy szarości, a zjawiskowo wręcz (według mnie rzecz jasna) po dodaniu akcentów w kolorze miedzi czy złota (to moje najnowsze odkrycie). Dlatego jak mam taką możliwość to dodaję lampę w kolorze miedzi, piękną misę na owoce i orzechy, wykonaną z grubego, matowego aluminium czy lampion w kolorze złotym. 

Wnętrza, nawet jeśli są urządzone minimalistycznie czy ze skandynawską prostota, zyskują to coś. Bardzo ciekawie prezentują się dekoracje ścienne, np. grafiki, duże ramki na zdjęcia czy lustra w ramach w kolorze złota lub miedzi w połączeniu z czarnymi.












Ja najbardziej, w tej gamie kolorystycznej, lubię wnętrza w stylu skandynawskim, boho czy eklektyczne. Lubię aranżacje nowoczesne, ale nie zbyt minimalistyczne i najchętniej w wersji z dodatkiem naturalnego drewna, które ociepla wnętrze i dodaje mu przytulności.

Najmniej podobają mi się biało-czarne wnętrza w stylu glam, bo wydają mi się zbyt teatralne. Choć elementy glamour w kolorze złota we wnętrzach lubię. Piękne świeczniki, lampiony czy lustrzane tace w nowoczesnych wnętrzach, dodają kroplę elegancji i przełamują prostotę.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz