Inspiracje

Inspiracje

czwartek, 15 stycznia 2015

Już wiosna?

Nie wiem jak u Was, ale we Wrocławiu pogoda nie ma nic wspólnego z zimą. W sumie dobrze, bo nie zmieniłam jeszcze opon na zimowe! Zresztą jak tak dalej pójdzie, to wcale nie będą potrzebne. Poza tym można jeździć na rowerze a to dodatkowa korzyść. Mogłoby tylko tak nie wiać.
Trochę długi wstęp ale chciałam nawiązać do wiosny właśnie. Bo nie ma co kryć, zbliżamy się do niej z każdym dniem :).
Ostatnio jak robiłam zdjęcia nowych produktów (które już jutro będą dostępne w sklepie), tak mi się właśnie zrobiło wiosennie. Będą nowe lampiony i osłonki, śliczne wazony i wazoniki, nowe wzory ręczniczków kuchennych i jeszcze inne fajne produkty.
Serdecznie zapraszam.









 

2 komentarze:

  1. Faktycznie wiosna powiało... :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ładne to wszystko!

    Lampioniki - ostatnio mój mały bzik. ;-)

    Doniczki w napisy kiedyś porobiłam, ale Twoje podobają mi się bardziej od moich. ;-)

    OdpowiedzUsuń