Inspiracje

Inspiracje

poniedziałek, 16 marca 2015

Dekoracje w kolorze nieba

Świątecznych inspiracji ciąg dalszy. Dzisiaj głównym akcentem będzie... błękit. Chyba tęsknota za błękitnym niebem daje  mi o sobie znać. Ale tak poza tym, to ja bardzo lubię kolor niebieski i u siebie w domu mam dużo dodatków w tym kolorze, szczególnie różnych kubków i kubeczków oraz obowiązkowo niebieskie kwiaty na balkonie. Tak, jak w święta Bożego Narodzenia dominuje u mnie kolor czerwony, tak Wielkanoc to przede wszystkim pastele. Delikatne kolory kojarzą mi się z rozbudzającą się na nowo po zimie przyrodą. Zawieszki jajeczka, ptaszki, figurki zajączków i śliczne osłonki na wiosenne kwiaty, wprowadzają do domu radosny nastrój.
Produkty prezentowane na zdjęciach już są lub wkrótce będą dostępne w sklepie Nice Home.
Żeby jednak nie było zbyt monotonnie (bo ostatnio dominował kolor blue), w następnym poście pokażę aranżacje z różem w roli głównej i  jako dodatku.

Śliczne jajka ceramiczne ozdobione naturalnym sznureczkiem i zawieszką zajączkiem.

Kubek z kolekcji Beautiful Garden

Jajeczka ceramiczne zawieszki

Bomboniera szklana

Osłonka ceramiczna Blue Fantasy

Patera szklana z kloszem, osłonka Blue

Misa ceramiczna Creme, ptaszki Grey i White


Jajeczka szklane z piórkami w środku, zawieszki

Paterka z kloszem
Zajączek




Misa Creme

Bomboniera

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz